$

Для кожної жінки косметичний магазин є улюбленим місцем для відвідування. З цієї причини такий вид бізнесу вважається прибутковим і серйозним заняттям.

Ефективна розробка проекту залежить від:

  •                   вибору місця розташування торгового приміщення;
  •                   правильного визначення цільової аудиторії;
  •                   грамотної обробки приміщення;
  •                   оформлення дизайну.

Коли ремонт у магазині косметики буде зроблено професійно, відповідно цільова аудиторія з’являтиме більше довіри до вашого товару. Якщо внутрішнє оздоблення буде зроблено красиво, представляти рекламу косметики буде легше.

Тип та асортимент товару вказує на те, що необхідно приділити особливу увагу оформленню приміщень, що диктується певними суворими вимогами. Створюючи дизайн, необхідно орієнтуватися на площу торгового об’єкта. Косметика – це компактна декоративна продукція, яка не потребує великого простору. Головне подбати про правильні умови її зберігання. Також особливу увагу слід приділити обладнанню.

Внутрішнє оздоблення магазину, дизайн-проект

У ефективно розробленому дизайн проекті магазин косметики повинен розділятися на зони, що дозволяє розмістити товар, залежно від його призначення або бренду. Тут можна використовувати будь-які інтер’єри: починаючи від футуризму та закінчуючи еко-стилем.

Протягом багатьох років люди думають про покращення екології. Тому не дивно, що все більше жінок хочуть користуватись косметикою з натуральним складом. Існує безліч брендів, орієнтованих на розробку декоративної та доглядової екопродукції. Для такого магазину косметики стане чудовим варіантом оформлення в еко-стилі. За допомогою такого інтер’єру підкреслюється продаж натуральної косметики.

Оформлення магазину косметики в еко-стилі

Для обробки всередині приміщення використовуються природні колірні кольори. Відмінним варіантом стане використання зелених, бежевих, жовтих та коричневих кольорів. Для обробки стендів та стелажів краще застосовувати бамбук, деревину, солому або льон.

Все більше підприємців та бізнесменів оформляють магазини косметики у стилі лофт. Така перевага досягається за рахунок ілюзії відсутності ремонту та урбанізму у торговому приміщенні.

Основними елементами стилю лофт є:

  •                   конструкції із металу;
  •                   балки із дерева на стелі;
  •                   низьковисні світильники з різних видів металу.

Ці елементи допомагають створити шикарний і водночас гармонійний дизайн проект для магазину косметики.

Оформлення магазину косметики у стилі лофт

При такому стилі стіни оформляються штукатуркою з фактурою або цегляною кладкою, що дозволяє створити ефект відсутності обробки.

Таке оформлення магазинів косметики запровадили американці у 20 столітті. Вже понад 60 років перекриття з металу, дерева та «необроблені» стіни є особливостями стилю «лофт».

Якщо ви бажаєте привернути увагу великої кількості потенційних клієнтів та виділитися на тлі конкурентів, то косметичний магазин рекомендується оформити у стилі футуризму. Цей унікальний інтер’єр привертає увагу цільової аудиторії за рахунок незвичайності колірних відтінків, текстур та форм.

Оформлення магазину косметики у стилі футуризм

Як внутрішній оздоблення в футуристичному стилі використовуються нейтральні матеріали – текстурні шпалери в одному кольорі або пофарбована штукатурка. Головною візитною карткою дизайну вважається незвичайність форм та розподіл простору на зони, що досягається освітленням та інсталяціями. Вони можуть розташовуватися на стелі чи стіні, а також виконувати завдання центрального дизайнерського елемента – статуя або стелаж. Мінімалізм в інтер’єрі допомагає надати максимальної уваги фігурі.

Одним з найактуальніших варіантів розкрутки магазину косметики і отримання з нього матеріального прибутку є створення інтер’єру, що запам’ятовується. Саме тому необхідно заздалегідь продумати дизайн проект, який залежить не тільки від призначення магазину, а й статусу потенційних клієнтів, цінової політики та цільової аудиторії.

Етапи ремонту магазину косметики в Україні

Під час ремонту в магазині косметики виконуються як монтажні, так і демонтажні роботи. Заключним етапом завжди є оздоблення усередині приміщення. Ціна ремонту повністю залежить від площі території, рівня складності оздоблення та термінів виконання проекту. Всі ці інформаційні дані обов’язково позначаються у кошторисі.

Етапи ремонту магазину косметики.

  1.                 Вимірювання площі торгового приміщення, створення дизайну проекту.
  2.                 Закупівля вибраних будматеріалів.
  3.                 Демонтаж стін, елементів інтер’єру (арки, колони) та перегородок (за потребою) та подальше зведення нових, відповідно до задуманого стилю.
  4.                 Вирівнювання стін та ремонт підлоги.
  5.                 Ремонт комунікацій: проводка, підключення до інтернету, опалення, водопровід, каналізація.
  6.                 Оздоблення приміщення.
  7.                 Встановлення дверей та світильників.
  8.                 Розміщення меблів, відповідно до дизайну проекту. Цей етап краще заздалегідь ретельно продумати ще на етапі розробки проекту, тому що потім переставити меблі буде проблематично.

Якщо проводити ремонт магазину косметики з урахуванням європейських стандартів та сучасних технологій, то можна створити функціональний та унікальний інтер’єр навіть у приміщенні з невеликою площею.

Кошторисний ремонт магазину в Києві

Кошторис – це обов’язковий додаток до офіційного договору, який укладається між організацією з ремонту та замовником.

Складанням кошторису повинен займатися тільки кваліфікований спеціаліст, який має необхідні вміння та навички в цьому технологічному процесі. Під час розробки програми оцінюються всі важливі питання щодо ремонту. Спочатку визначається, який вид ремонту проводитиметься. У нашому випадку косметичний.

На наступних етапах обов’язково враховується тип конструкції, де здійснюватиметься косметичний ремонт. Наприклад, вартість обробки в новому та старому будинку значно відрізнятиметься.

Визначаючись з будівельними матеріалами, пам’ятайте, що ціна також може відрізнятися, залежно від рівня якості та виробника. Кошторис на косметичний ремонт також включає послуги професіоналів. Фахівці рекомендують враховувати не вартість робіт, а вартість ремонту певних об’єктів – перегородки, підлоги, стіни.

Точне затвердження кошторису на ремонт магазину відбувається після оцінки проекту професіоналами обсягу робіт, точного вибору будівельних матеріалів та послуг спеціалістів, визначення їх умов роботи.

У результаті, після складання кошторису можна легко розрахувати, чи підходить вам проект, чи необхідно вносити коригування, і чи готові ви понести такі матеріальні витрати.

Кошторис – це чудовий помічник, що дозволяє правильно розрахувати майбутні грошові витрати.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, в среднем: 5,00 на основе 5)
Loading...